Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Friday, January 7, 2011

Susahnya nak hadapi semua ni..

Assalammualaikum..
Lama dah tak update blog ni.. apa yang jadi kat aku skarang ni memang susah nak cakap.. aku sendiri pun tah tahu kenapa. macam2 perasaan yang aku hadapi skarang ni.. perasaan marah, rindu, benci, nak mengamuk semua pun ada. .. aku sendiri pun tak tahu kenapa.. sebab aku terlalu layan perasaan atau sengaja nak layan perasaan tu.. tapi apa yang aku boleh cakap kat sini, aku bukan sengaja nak layan tapi perasaan tu datang dengan sendiri, susah sangat nak buang perasaan ni.. benda ni datang tanpa diduga.. aku nak sangat buang perasaan ni, nak sangat tapi bila tiba masa sunyi je mesti perasaan tu datang balik.. teringat semua benda yang tak sepatutnya aku ingat balik, bila dah teringat mula la nak meleleh mata ni.. ish ni yang tak suka ni.. tapi nak buat macam mana kan.. dah bnda yang pernah kita sayang tapi tiba2 benda tu tak de dengan kita.. sebak jangan cakap la, memang akan sebak.. semalam dah meleleh mata ni.. tapi sabar je lah.. dah benda tu tak menjadi nak buat macam manakan.. nak tunggu pun tak berbaloi jugak,.. tapi aku akan tetap tunggu.. biarlah orang nak cakap aku ni gila ke apa ke.. perasaan aku, hati aku, suka hati akulah.. emh apa2 pun aku akan berdoa supaya semuanya akan menjadi lebih baik dan berharap semuanya berakhir dengan gembira.. 


1 comment:

  1. Insyallah.. doa2 kan lah yea..;)

    senyum sokmo deh my lovely cousin.

    ReplyDelete