Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Thursday, December 23, 2010

Tension..

Salam..
Aduhai... tension tul la aku skang ni.. ya lah.. kan aku tengah pratikal, jd bila dah praktikal mesti la kena buat report.. ni yang mentension kan aku.. praktikal sebulan jadi xtau lah aku nak buat apa report nanti.. yang dalam buku log ni pun aku tak tau nak buat apa dah.. mana tak nyer, dah lah hari2 buat benda sama jadi macam mana aku nak karang terbaik punyer kan.. kang lau mengarut tak pasal2 plak kena buang daerah..huhu.. bukan2 kang tak pasal2 plak kena buang markah.. tidakkah itu akan mensia2kan masa aku yang berpraktikal selama sebulan.. oh tidak.. aku tidak mahu begitu..aku mesti lah nak buat baik punya kan.. tapi tak pe lah.. tinggal lagi 3 hari aku nak berpraktikal jadi sabor je lah far.. ni tak masuk U lagi.. jap lagi mesti lagi tension ake.. mana nak kena siapkan report, nak presentation lagi, nak buat assigement lagi, dengan quiz & test lagi.. aduhai.. harap2 ini akan menjadi sem terakhir aku lah.. Amin.. Insya-Allah aku akan buat yang terbaik.. Chaiyok2..



baby pun tension jugak..huhu..

 "biler la report aku nak siap ni..??"

No comments:

Post a Comment