Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Sunday, January 23, 2011

Kancil JDT ku...

Assalammualaikum..
Emh, masalah plak kereta aku skang ni.. maklumlah keta yang dah berumur kan.. kesian plak kat keta au.. xpasal2 temprature naik.. aku pun tak tahu lah kenapa.. padahal semalam dah di baiki.. habis la dalam RM200.. tapi masih ada problem lagi.. so sekarang ni aku nak pergi balik kat bengkel tu nak settle down kan masapalah keta aku ni.. ish2.. berapa pulak la nak habis kali ni.. so kepada yang menggunakan kereta, aku sarankan korang belajar lah cara nak cek kerete ni ya.. jangan jadi buta kereta macam aku.. apa2 hal nak kena rujuk pomen.. kang tak pasal2 benda yang simple dah jadi complicated pas tu mula la cas yang mahal2 dan benda yang tak sepatutnya di buat.. emh.. hopefully keta aku aan ok lah selepas ni ya... nanti aku akan pos kan cara2 nak cek kereta for the basic only yang advance2 kena la pergi bengkel ya.. ok chow dulu..


No comments:

Post a Comment