Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Wednesday, January 26, 2011

Aku cuti weh..

Assalammualaikum..
Emh, xde apa pun yang aku nak postkan hari ni.. saje je nak meluangkan masa yang ada ni.. Jumaat ni aku dah start cuti.. cuti mid term tapi seminggu je la.. tak sabar rasa nak balik.. huhu.. dah tension sangat2.. bila balik kampung tu boleh la tenangkan fikiran ni skit.. tambah2 plak bleh layan cite korea kat tv.. dah lama tak tengok tv.. macam manalah agaknya bentuk tv ya.. dah berubah ke tetap sama lagi..uhuhu.. lagi satu lau aku balik kampung ni aku boleh la jumpa dengan kawan2 aku.. boleh gi derak2.. hehe.. tapi cuti kali ni aku akan cuba luangkan masa untuk buat assignment yang dah semakin berlambak.. emh nasib baik ni dah last sem.. harap2 macam tu la.. tak sabar dowh nak balik kampung..huhu.. 


my hero..huhu


No comments:

Post a Comment