Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Friday, January 21, 2011

Nuffnang..

Assalammualaikum..
Emh, biler tgk je blog DaHLia's JouRNaL jeles plak tgk dia punya earning.. cam best je.. sampai 1k tue.. mybe sbb dia dh lama jd bloggers kot.. terpikir jgk aku nak jd cam dia.. ya la ak ni bloger bru.. so xtau mcm mn nak up kan pendapatn from the nuffnang.. xpe2.. aku blaja dulu.. nnti aku tau la.. huhu.. terpkir jgk macm mn la nk jadi blogger yg terkenal dan ad rmai followers.. perlu ke cantik..?? member2 aku sume cakap "far ko letak la gambar cute2, mesti ramai followers nanti.. memang la salah satu cara nak jadi blogger terkenal mesti letak gmbar cute gitu.. tapi tak semestinya yang cantik dan cute tu blog dia best dan bleh adapt dengn followers yang baca blog dia.. lau cantik tapi blog x berkualiti pun tak jadi jugak kan.. emh.. so i need to find somthing different to be the best bloggers.. ceh cam koya plak aku ni kan,, hehehe.. k lah nak mencari idea dismping berubah secara radical untuk blog ni..huhu.. adiosta..

No comments:

Post a Comment