Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Saturday, January 22, 2011

Perniagaan baru yang akan menjelma tak lagi..

Assalammualaikum..
Ceh tajuk cam gempak je kan.. eleh2.. tapi sebenarnya tak de apa pun just perniagaan simple2 je.. sekadar permulaan je.. perniagaan yang akan aku run tak lama lagi adalah perniagaan shawl atau selendang.. yang jenis chiffon punya, bercorak2 dan berwarna-warni.. harga yang ditawarkan dalam rm10 sehelai.. tapi still boleh dirunding lagi.. corak2 pun cantik2 sume.. target aku ialah student hostel sebab student kan suka dengan shawl2 ni.. so kepada yang berminat boleh la beli dengan saya ek.. bila shawl tu dah sampai saya akan update kan dalam blog berserta dengan gambar sekali.. aku target kat kawasan dungun je dulu coz aku do kat dungun sekarang ni.. Emh.. harap2 korang boleh la support perniagaan aku ni ek.. salam..


No comments:

Post a Comment