Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Sunday, January 16, 2011

Bengang giler..

Assalammualaikum...
Ish, bengang giler dowh,.. dari dulu lagi aku dah bengang giler.. bukan sebab jeles ya.. xde pasal aku nak jeles tapi sebab responsibility la beb.. lau dah rasa diri tu ada jawatan ke ada tnggungjawab ke tunaikanlah dengan sungguh2.. bukan main2.. lau ikutkan hati memang tak nak tapi ko dah jadi ko kena la bertanggungjawab bukannyer sekadar buat ndek jer.. tunjuk muka pun jadi la weh.. bukan setakat muke je, batang hidung pun tak nampak.. memang aku tengah bengang dengan ko.. sape2 yang terasa tu memng dia lah orang nyer.. ni asyik aku  berempat je kena buat.. muka aku ada macam minah indon yang jadi orang gaji ke..?? sikit punye lawa muka ni..  aku tak kisah la lau ada masalah takkan setiap kali ada meeting ko ada masalah.. masalah ak apa beb.. cer cite.. cer cite.. tu satu aku tak puas hati dan bengang.. ada hal lain yang buat aku bengang.. kenapa kah muka yang cun ini tidak di bawa masuk ke movie yang begerak agak lambat dari kura2.. sedangkan muka dan tangan dan kaki inilah yang bertungkus lumus bersama 3 orang muka lagi dan tangan dan kaki yang buat keje.. kenapa muka dan tangan dan kaki yang tak buat keje dapat masuk ke dalam movie yang di arah sendiri dan di edit sendiri serta di slowkan yang amat slow.. arrrgghhh... bengang... cit.. wa chow dulu..


No comments:

Post a Comment