Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Wednesday, December 22, 2010

Sesuatu di tengah jalan..

Salam..
Semasa on the way nak ke tempat keje.. opps.. praktikal tadi ada sesuatu kejadian yang berlaku kat aku.. untuk pengetahuan korang, sepanjang perjalanan dari rumah aku ke tempat kerja dekat je tapi lepas lalu jalan besar aku akan masuk ke satu simpang.. laluan kat situ memang sunyi. jarang2 kenderaan lalu.. tepi kiri kanan memang xde rumah.. aku pergi tempat keje sorang-sorang je.. hbis tu takkan aku nak angkut sume keluarga aku ikut kan.. haruslah sorang2.. memandangkan skarang ni musim tengkujuh, jadi masa aku nak ke pjabat tadi hujan punya lah lebat.. masa kluar simpang rumah aku tak de lah hujan lebat sangat tapi dah sampai tengah jalan hujan mula lebat, lepas masuk simpang tu hujan makin lebat.. lebat selebat2nyer sampai aku pun xnampak jalan.. siyes memang lebat.. tapi aku meneruskan perjalanan aku ke pejabat.. tiba-tiba je ada satu makhluk kat depan aku.. dah la tengah hujan lebat, jadi benda tu samar2 je masa mula2 aku tengok.. tapi aku tetap meneruskan perjalanan.. sampai je kat makhluk tu aku perhatikan betul2 apa benda kah itu.. rupa-rupanya ia adalah seekor kambing.. haha.. betul-betul tengah jalan pas tu aku elak lah kambing tu, dari keta aku kemek melanggar kambing baik aku elak kan..huhu.. pegi depan skit ad lagi satu makhluk.. makhluk tu ialah lembu.. berada di posisi tengah-tengah di jalan yang bertentangan.. aku pun terfikir.. ish kebetulan plak dua2 menatang ni ad tengah jalan.. macam janji-janji je..haha.. apa2 pun.. Alhamdulillah aku sampai dengan selamatnya ke pejabat.. adiosta..



baik punya senyum..


apu lu tengok2.. mau langgar gua ya..


punk beb punk.. rock bebeh.. mbekk.. mbek..



No comments:

Post a Comment