Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Tuesday, December 21, 2010

Cerita ku..

Salam..
Demam dah baik lama dah, cuma selsema je masih blum go away from me..huhu.. ciannyer la kat aku kan.. emhh, xpe lah nak wat camner dh dia still nk bermastautin in my nose..huhu.. aku pun tak tahulah nak cerita psal apa kan.. skang ni otak aku mmg tgh blank.. aku pun tak tahu kenapa.. mybe effect aku demam ari tu kot..haha.. ap2 je lah far.. masa ari sabtu malam aku tengok citer transformers.. cite tu memang dah lama keluar dan itu adalah kali kedua aku tengok citer tu.. citer tu memang best sangat walaupun macam tak logik je, tapi cite memang gempak giler..haha.. aku paling suka part di mana bumblebee (btul ke aku eja ni..lantaklah..janji korang paham..haha..) betukar dari keta buruk kepada keta baru.. cuma scan je keta yang lalu terus bertukar jadi keta lain.. wah. bestkan kalau betul2 bleh buat macam tu.. bleh la aku tukar keta kancil ni jadi evo ke, skyline ke, bmw ke, mercedes ke..haha.. berangan la far selagi kau boleh.. takkan terjadinya.. tapi kalau betul2 wujud la macam tu, aku rasa mesti banyak keta sama atas jalan raya pas ni.. ya lah dah scan sana sini, mesti keta yang sama je kan..huhu.. satu lagi, semalam aku tgk 8tv dalam pukul 12 lebih gitu, dalam rancangan 8tv nite live.. dia orang ada tunjuk video pasal iklan terbaru bmw di mana mereka buat iklan menggunakan teknik pancaran cahaya dari screen then bila kita pejamkan mata kita akan nampak lambang bmw..huh.. memang superb la.. aku nak try jugak tapi tak jadilah sebab benda tu terjadi kalau kita berada dalam panggung tu je..huhu.. tapi memang kreatif la idea diaorg ni kan..k lah.. adiosta..


No comments:

Post a Comment