Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Thursday, December 9, 2010

Bukan cinta biasa..

Salam..
Hehe.. tengok tajuk cam lagu siti nurhaliza je kan.. poyo tul la.. tapi tu lah hakikatnyer yg sbenar.. tajuk lagu pun kadang-kadang membawa makna yang tersirat jugak.. walaupun sekdar tajuk lagu tapi bagi yang memahaminya ia mungkin sesuatu yang tak dapat nak di lupakan.. macam aku.. baru sekarang aku paham apa itu cinta.. emh.. memang berat jugak la cinta ni.. dulu aku pernah bercinta tapi tak de lah sampai tahap yang serius, tapi sekarang ni baru la aku betul-betul serius.. tapi jodoh tak berpanjangan nak buat macam mana kan.. entah kenapa la sejak-sejak akhir ni aku asyik teringat je kat dia.. aku sendiri pun tak paham.. Ya Allah bertapa beratnya la hati nak menaggung semua ni.. seksa jiwa dan batin.. ingat cinta ni macam benda biasa tapi sebenarnya benda ni berat sangat-sangat.. hanya Allah je tahu apa yang aku rasa sekarang ni.. aku bukannya tak nak lupakan dia tapi tak boleh, setiap perbuatan yang aku buat mesti ada kena mengena dengan dia.. aku sendiri pun tak tahu kenapa.. sedih giler weh.. ish2.. apa nak jadi lah dengan ak ni ya.. nasib baik la aku ada puan umi yang paham aku.. semuanya aku luahkan kat puan umi.. kwan-kawan aku banyak yang support aku jugak.. thanks to you all.. mungkin ni ujian Allah untuk aku.. tapi ia betul-betul menguji aku.. semua ni memang memerlukan masa yang panjang untuk di lupakan.. hope that day will come and all will gone by the air.. ceh.. ayat poyo jer..huhu.. tapi tu memang memberi makna bagi aku..

2 comments:

  1. cinta tak berat cik far ~ tp manusia yg sentiasa melihat yg cinta tu berat & menyusahkan bila ia melukakan..tapi, bila ia menyenangkan..membahagiakan..cinta itulah semangat & inspirasi dalam setiap perkara yg dilakukan..kita mungkin x phm situasi cik far..sbb kita x berada ditempat cik far..jodoh ditangan Allah ~ kita manusia, hanya mampu merancang & berusaha yg terbaik utk kehidupan kita..tapi biarlah Allah yg menentukannya..kerana Dia lebih mengetahui segala-galanya ~ :)

    ReplyDelete
  2. thanks amy di ats komen amy.. btul ckap amy, cinta x berat tp org yg fikir cinta tu berat.. mmg cinta tu inspirasi kita.. tapi far dah serah kan semuanya pada Allah, biar dia tentukan segala-galanya kan.. btw, nsihat amy amat2 mnguatkan far..

    ReplyDelete