Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Thursday, December 2, 2010

Praktikal oh praktikal..

Salam sumer..
Ari ni masuk ari kedua aku berpraktikal.. Emh.. Pengalaman hari pertama aku praktikal agak membosankan, ya lah org bru msuk jd xde la sgt keje kan.. Dok saje2 je.. Siap bleh bka fb lagi.. Huhu, itu bukan pintaku tapi aku menerima arahan supaya berbuat begitu..huhu.. Jadi aku ikut je lah arahan tersebut.. Emh aku praktikal pun sebulan je.. Macam xckup jer.. Ya lah apa la sgt kan sebulan tu.. Untuk pngetahuan korang aku ambik kos pengurusan pejabat, jd serba sdikit keje pjabat aku tahu ler.. huhu.. Semalam ak ad tlg sorang staff ni bt keje, computer dia gna Microsoft Office Word 2003, blur ak kejap.. Nak buat keje mudah jer tp ak mngambil msa yg agak pjg utk mnyiapkannyer.. Siyes nmpk sgt mcm org bdoh yg xtau ap2..haha.. Malu gler dowh.. Sbb ak dh terbiasa gn yg 2007 n 2010.. Nk buat tajuk BULAN NOVEMBER je  tapi nk cri Wordart mmg xjmpa.. Puas ak klik ctu, klik cni.. Rpa2nyer bnda tu ad kat bwah jer.. Btul2 dpan mata ak..hahaha.. Mmg lwak r.. Ak ni dh mcm org bru jmpa comp plak msa tu.. emh.. Pengajaran, gna lah Microsoft yg update skit..huhu.. Lain2 ak cma relaks jer.. Siyes Bosan gler, mcm tnggul kayu je ak kat dlm pjabt ni.. Mmg xde keje... Staff2 pn releks jer.. Jadi apakah yg akn ak tulis dlm report nnti ya.. " My activities in the office only play a Facebook and games" xkn la nak tulis mcm tu.. Sah2 kosong ak dapat.. Aku harap2 pas ni ada la keje utk ak.. Walupun skadar menaip satu huruf skali pun.huhu.. Ad jgk mmber ak yg dpat keje lain dr yg lain..huhu.. Kna lukis plan bngunan.. Emh, cam slap kos jer.. Cian dier, kna lukis smua bhagian yg mngandungi 24 bhagian.. Sabarlah wahai shabat.. Ad jgk mmber ak yg akan g outstation slama 5 hari..huhu.. Best giler.. By the way.. All the best to all.. Adios..

2 comments: