Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Wednesday, December 15, 2010

Demam..

Salam..
yes, i got fever for two days.. actually 2 and half days.. huhu.. lepas dah rehat dua hari alhamdulillah skarang dah sihat skit even the flu still in my nose..huhu.. tapi lau cite bab demam ni, ada satu pkara yang paling aku suka, i loss my weight.. haha.. ya itu satu kebenaran.. hanya aku je yang rasa.. mybe sebab masa demam aku tak lalu nak makan kot.. tu lah salah satu sebab nya kot.. satu lagi biasanyer lau aku demam aku mesti muntah.. thats why aku tak berani nak makan.. tapi yang bestnyer lau sakit or demam semua kehendak kita akan di layan.. masa kecik la.. mintak je nak apa, mesti encik abah akan belikan.. biasanya kalau aku demam aku suka mintak encik abah belikan buah, buah apple.. sebab benda tu je ak bleh makan masa demam yang tak mnyebabkan aku muntah.. tak de lah mintak yang lebih-lebih.. sekarang ni bila dah besar adalah permintaan yang akan di tunaikan.. yes, still di tunaikan.. haruslah, anak kesayangan kan.. haha.. ok, skarang ni lau adik2 aku yang demam, kakak2 and abang akan ambil kesempatan.. kesempatan untuk memenuhi keinginan..haha.. keinginan nak makan.. ya lah, ,memandangkan orang demam ni kan tak lalu makan, so encik abah and puan umi mestilah tanya nak makan apakan.. emh jadi bab ni kakak2 and abang yang tolong jawabkan.. semata2 nak penuhi keinginan masing2.. mula la demand yang macam2.. ayam golek, ayam goreng, kek, roti dan sebagainya.. makanan yang orang sakit comfem tak lalu nak makan.. emh.. tu lah advantage and disadvantage jadi org demam.. lagi satu kalau demam yang aku tak suka bila batuk.. dah lah menyakitkan tekak dan memeritkan, tapi paling aku tak suka bila kena makan ubat batuk.. ya, ubat batuk.. aku pun tak tahu kenapa aku tak suka.. rasanyer memang tak sedap.. lau makan ubat satu sudu gerenti aku minum air satu gelas.. bukan air biasa tapi air milo.. wah demand tu..huhu.. dengan air milo jer aku boleh hilangkan rasa tak sedap ubat tu.. emh.. so lau sakit cepat2lah makan ubat ya.. adiosta..

2 comments: