Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Sunday, February 13, 2011

Hati dan Perasaan..

Assalammualikum..
Emh, aku xtau nak buat macam mana dah.. hati rasa berat sangat.. jiwa rasa terseksa sangat.. bukan aku nak tapi ini yang aku alami.. apa patut aku buat..??? lupakan.. memang x mudah.. cari lain.. aku xnak.. arggh... knapa aku kena alami benda ni.. xsuka.. xsuka.. sedih yang teramat... pedih yang menyakitkan.. dan segala yang aku alami adalah disebabkan dia.. dia.. dia.. tolonglah.. aku pun tak tahu nak luahkan dekat sape.. kang luah kat member nanti diaorg cam boring and fed-up ngan aku.. jadi aku hanya boleh meluahkan melalui tulisan sahaja.. kerana apa yang ditulis itu adalah perasaan aku skarang.. memang susah lau mlibatkan hati ni.. knapa ak still thinking about it.. stupid tak berbaloi pun.. nak nangis aku rasa.. huk..huk..huk.. :( 


No comments:

Post a Comment