Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Wednesday, December 21, 2011

Setelah Lama Menyepi...

Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada sume2.
Emh lama dah x jenguk blog ni.. boleh kira brape kali je buka.. emh.. nk kata bz bkn bz pun tapi sebab kan broadband kat umah tak brape nk laju sgt tu yg mlas sgt nk bka blog ni...huhu emh cite terbaru skang ni ak dah keja.. walaupun hanya utk smentara tapi boleh la stakat nak cari pengalaman dalam hdunia pekerjaan.. emh.. kontrak pun sampai bulan 3 ni je.. Insya-Allah lau ada rezeki maybe bertambah la kontrak tu nanti.. doa2 kan yer.. bila dah kejeni serba sdikit bleh la bantu family aku.. lagipun ak keje kat kelantan ni je.. takde lah jauh sangat ngan family ak.. hari2 bleh balik dok umah..huhu.. tapi apapun masa keje dapat pula jumpaapi  dengan kawan baru.. kawan2 yang baru plak memang the best la orang cakap.. memang satu kepala je sume.. tapi bila dah berpisah tempat keje rasa rindu plak.. untuk pengetahuan korang skang ni ak telah di tempatkan berhampiran dengan umah aku.. lau nak di iktkan ibu pejabat kat kota bharu.. kira aku buat outstation la ni..huhu.. emh aku rasa sampai sini dulu kot. lau ada masa nnti aku update lagi.. Assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment