Pages

SCROLL

~("v")~ LOTS OF LOVE ~("V")~ FROM MY HEART ~("V")~ ABOUT MY FEELING ~("V")~ IT'S ME FAR_AWAY ~("V")~

Tuesday, March 29, 2011

Meningkat Dewasa

Assalammualaikum..
Emh.. umur skang ni dah 23 tahun tape peranagi still macam budak2..huhu.. tngok sume kwan2 dah khwin. dah ada anak.. mcam jeles plak.. org2 tua plak lau jumpa mesti tnya bila lagi nak kwin.. emh nak jawab mcama mana la ek.. calon pun xde lagi.. emh. ad ke sape2 yang nak ambik aku sbagai menantu diaorg ek.?? ni la org ckap kdewasaan seorang wanita yang ingin memiliki sebuah keluarga yang bahagia dan sempuran.. emh..cam poyo plak.. bukan apa, setiap wanita ingin di sayangu, di manja, di belai dan si hargai.. tu la yang aku rasa skarang ni.. emh.. kedewasaan aku mngin dah semakin terserlah kot..huhu.. chaiyok2.. haha.. tiba2 plak.. xde ap dah aku nak tulis, skang ni aku nak tdo plak.. huhu..

No comments:

Post a Comment